mandag, juni 30









Sommer i lysthuset




Så fint det er når sommeren kommer i lysthuset. Når blå nyanser finner veien inn her. Når blomster plukkes inn, når pelargoniene i vinduene blomstrer. Sommer i lysthuset er fint.











Jeg har ommøblert i lysthuset, jeg har også tatt inn litt nytt. 









Den blå stolen har jeg nettopp fått. Den synes jeg passer fint her om sommeren.










Pelargoniene blomstrer så vakkert i vinduskarmene.










På bordet står en bukett forglemmegei.









Bordet har jeg nylig malt blått.










På nattbordet ligger et par fine bøker man kan se i når man sitter i lysthuset.









En kasse lavendel får stå i lysthuset. Lavendelen dufter herlig. :)










Den rustikke kassen passer godt i lysthuset.










Noen rosekopper står i en av vinduskarmene sammen med en grønn kasse.










Den grønne dobbeldøra er en favoritt. :)










Blomster er fint i lysthuset. :)









15 kommentarer:

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Her oser det virkelig av sommer!!
Herlig farge på bordet:)
Og den skjønne blå stolen er bare fantastisk.
Og fine blå Forglemmegei:))

Sommerhuset i bakken sa...

Superkoselig i lysthuset ditt ;-) Utrolig mange flotte og sjarmerende detaljer. Så flott den blå stolen din er ;-) Morsomt at vi begge har laget et "blå-stol-innlegg" i dag ;-) Ingen tvil om at blått er flott - uansett hvilken nyanse blåfargen har.

Ønsker deg en riktig god natt! Sov godt og drøm søtt!

Fjordheim sa...

Nydelige sommerbilder fra lysthuset ditt.
Den stolen var flott.
Alt er jo så gjennomført og koselig.
Ha en herlig sommer der nord :)

Unknown sa...

Sukk!!! Den stolen var bare helt skjønn. Har fått helt dilla på lyseblått jeg etter mange år som antiblå. Smaken forandrer seg jammen med årene. Så koselig i lysthuset ditt. Sikkert superkoselig å sitte der en sommerkveld med stearinlys og noe godt å kose seg med.
Sommerklem fra Marit

G:a Affären sa...

Så fint du har det, och så somrigt det blev med pastellfärgerna. Och pelargonerna verkar också stortrivas!

Kramar
Cia

Merete - Lys lilla sa...

Nydelige bilder til inspirasjon :-)

NOSTALGI I NR. 9 sa...

Så herlig sommerstemning i lysthuset ditt. Veldig fint med alle de rustikke møblene og tingene. Jeg får følelsen av at huset har stått der i alle år. Det kan jeg like :-)
Ha en nydelig dag , klem Anita :-)

Turid sa...

Vakkert :)

Frida sa...

Så somrigt och fint :) Jag gillar den blå stolen och rosenkopparna.
Kram Frida

Reidunn sa...

Ååå nå kan du tro jeg har kost meg med alle de flotte innleggene jeg har gått glipp av!!
Dårlig nett gjør det vanskelig for meg i noen perioder.
Så utrolig fin den lyseblå benken ble. Nydelig farge:)
Inspirasjonsrommet ditt er virkelig et rom man kan få inspirasjon i.
Lysthuset ditt er jo bare utrolig fint:)
Stolen var jo bare nydelig. Den passet så fint sammen med det rustikke og de vakre blomstene!!
Du er så utrolig flink til å skape en god atmosfære i interiøret ditt:)
Ønsker deg en fin kveld!
Klem fra Reidunn

Anonym sa...

Nydelig sommerbilder:))

Malys krok sa...

Du har virkelig gjort det fint og sommerlig i lysthuset! Og bildene dine er så fine å se på! Heldig med den stolen , som passet fint inn!
-mammaklem-

Anne sa...

Blir så glad av en titt i ditt sommerlige lysthus .
Flott stol som passer perfekt inn ..
Og jeg føler lavendelduften ...
Fortsatt god sommer !

HWIT BLOGG sa...

Magiskt vackert....
Titti

Refleksjon på livsvegen sa...

SÅ fint Hulda!
Vonar du nyt tropesommar i nord :-)

Sommarklem