torsdag, september 25











Noe nytt



Jeg har malt litt på soverommet. Fant ut at den grå malinga jeg brukte på to av kjøkkenstolene godt kunne gjøre nytte på soverommet også. Sengegavl og nattbord fikk seg noen runder med malekosten. 











En titt inn døra, fra gangen. Jeg har kjøpt et nytt sengetøy fra Kid. Det er så lunt og godt, i flanell.










Sengetøyet går i samme grånyanse som sengegavlen og nattbordene. Jeg synes det ble bra. :)










Den ene kurvstolen vi har ute om sommeren har fått plass på soverommet. Koselig.









På hylla står lysglass og et gammelt speil.











Lun stemning på soverommet.









En pute med skrift og tall på blir et røft innslag.










Gråfargen jeg har brukt heter Industriell grå, hvis noen skulle lure på det. :)












Brillene mine ligger på andaktsboka.










Planen er at vi senere skal lage en sengegavl av gamle bord, men til min bedre halvdel får tid til det gjør denne gråmalte nytten.












På klesskapet står en gammel kasse vi fikk av onkelen til Arnt Håvard i sommer. Alt kommer til nytte i Ingeborgstua. :)







15 kommentarer:

stallnilsen sa...

Så koselig du hadde gjort det på soverommet, syns det er et av de viktiske rommene man skal gjøre det koselig og romantisk :)
Fine bilder.

Ha ei fortsatt fin uke i nord.

Lisbeth :O)

Unknown sa...

Det er liksom tida for å lage det lunt og koselig rundt seg nå. Nytt sengetøy er alltid stas å ta på.
Stor klem fra Marit

Ruths datter sa...

Så dette på Instagram også,men det er kjekt å se på blogginnlegget også. Mye bedre bilder. det ble så lunt og fint. nydelige fargetoner.
klem

Merete - Lys lilla sa...

Å så kjempekoselig :-)

Janne sa...

For et koselig soverom.. Og gråfargen
var veldig fin!
( har notert ned navnet):)
Ha en fin kveld!
Klem fra Janne

Rosehagen sa...

Så koselig;) Den industrielle grå fargen er så fin. Det gjorde seg med litt av den på det flotte soverommet;) Så stilig til det nye sengetøyet. Bra at din kjære ikke rekker alt med det samme ;) syns vi bruker så lang tid på det meste;) Her er det stille før stormen og jeg skal ut for å redde inn de siste tomatene og noen kurver før vinden kommer;)
Takk for at du besøker bloggen min og legger igjen spor etter deg;) Alltid koselig;)

Ha en super kveld;)

Klem fra Ann-M.

toves sammensurium sa...

Kjempekoslig,og de lune deilige tekstilene du bruker gir helt rette stemningen nå til høsten!Flanell er bare deilig,har nettopp kjøpt meg på Kid jeg også ;)
Sov godt når vinder uler rundt husveggene :)

Toveklem .)

interiorforhusoghytte sa...

Så lekkert, nydelige farger og stemningsfylt rom :)

Inga sa...

Looks very cozy Hulda!:):) Hugs:)

HWIT BLOGG sa...

Så fint och mysigt! Ser så rofyllt ut...
Kram Titti

Christine at Little Brags sa...

Hello from the USA, I just wanted to let you know that I just found your blog the other day and absolutely love it. In fact I actually shared it with my readers on my blog and made sure to put a link back to your blog for the credit. I hope that is ok with you? Here is the link: http://littlebrags.blogspot.com/2014/09/sharing-must-see-blogs-with-you.html

Christine

h.espe sa...

Liker soverommet ditt kjempegodt, Hulda. Ble fint med den grå sengegavlen og de grå nattordene :)

Ha en fin uke!

Anonym sa...

Så mysigt du har det i sovrummet, den grå färgen på sängborden är väldigt snygg.
Kram Birgitta

loftkroken sa...

Helt nydelig Hulda :)

Kjekt med forandringer :)
Lunt og kos på soverommet,blir godt å legge seg no <3

Frøken Loppe sa...

Hei på deg!
For eit koselig soverom, trur jammen eg aldri hadde stått opp om eg hadde hatt dette rommet... hi,hi ;o)
Herlig gråfarge! Eg elsker grå farger og bruker det mykje heime. Til og med golvet mitt er rutete i grått og kvitt... ;o)
Alltid like inspirerende å titte innom deg!
Ynskjer deg ein super dag!!